torsdag 16. juni 2011

Supermat?


Jeg er litt trist for at det med raw food ikke fungerte så bra, og jeg føler ikke for å prøve det ut 100% igjen med en gang heller. (I stedet glapp jeg og lagde ris og hvitt brød, som man kan se…) Jeg sa jo at en uke med masse supermat ble for dyrt, men jeg ble likevel fristet til å kjøpe ganske mye i dag, og jeg har ganske mye i hus fra før også. Så hvorfor ikke bare gjøre det?

Tenkte opplegget kunne innebære at jeg har et innslag av supermat i alle måltidene jeg spiser i en uke. Jeg tenkte ellers å holde det så sunt som mulig, og unngå herdet fett, raffinert sukker, lyst brød og vanlig pasta.

Det blir vel en dyr fornøyelse. Men hvis jeg får mer overskudd og finner frem til noen spennende oppskrifter, så er det verdt det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar